Podsumowanie i slajdy z seminarium RAKIETA'2018 (Robotyzacja procesów, automatyzacja kognitywna, inteligencja rozszerzona - teraźniejszość i ambicje)

Kategoria II
Podsumowanie i slajdy z seminarium RAKIETA'2018 (Robotyzacja procesów, automatyzacja kognitywna, inteligencja rozszerzona - teraźniejszość i ambicje)

4-go lipca 2018 roku miałem przyjemność gościć w murach SGH blisko 170 osób zainteresowanych robotyzacją procesów, automatyzacją kognitywną, inteligencją rozszerzoną. Dzięki 26 fantastycznym prelegentom (którym serdecznie dziękuję) udało się przeprowadzić 16 prelekcji i 3 warsztaty praktyczne.

Dodatkowo zrealizowałem dwa badania pilotażowe dotyczące RPA / AI. Pierwsze z nich dotyczyło zarobków specjalistów RPA w Polsce. Drugie dotyczyło kierunków rozwoju RPA / AI w Polsce. Po ich analizie - wyniki zostaną zaprezentowane na serwisie Robonomika.pl.

Możecie Państwo pobrać prezentacje, które były prezentowane na seminarium. Są one dostępne pod każdym ze zdjęć prelegentów (wymagane jest zalogowanie się do serwisu Robonomika.pl na nieodpłatne konto gold. Jeżeli go Państwo nie macie, proszę kliknąć tutaj, aby je utworzyć).

Jak ułożyć współpracę biznesu IT, aby wdrożenie RPA zakończyło się sukcesem?

Jak ułożyć współpracę biznesu IT, aby wdrożenie RPA zakończyło się sukcesem?
Wojciech Szremski, Euro Bank Bartłomiej Mazurkiewicz-Bylok, Euro Bank

Największe wyzwania przy produkcyjnym wdrożeniu RPA i jak sobie z nimi poradzić

 Największe wyzwania przy produkcyjnym wdrożeniu RPA i jak sobie z nimi poradzić
Ewa Tomczyk, Citi Bank

Od BPMS do RPA – czyli jak przejść przez kolejne etapy ewolucji automatyzacji procesów biznesowych

Od BPMS do RPA – czyli jak przejść przez kolejne etapy ewolucji automatyzacji procesów biznesowych
Jan Maria Kowalski, PeKaO S.A., Piotr Kurecki, PeKaO S.A.

Jak zautomatyzować, czego (teoretycznie) nie da się zautomatyzować i jak nie automatyzować czegoś, co aż się prosi o zautomatyzowanie

Jak zautomatyzować, czego (teoretycznie) nie da się zautomatyzować i jak nie automatyzować czegoś, co aż się prosi o zautomatyzowanie
Marcin Godyń, HSBC Bank

RPA + AI - okiem architekta i nie tylko

RPA + AI okiem nie tylko architekta
Andrzej Sobczak, SGH

RPA i Machine Learning w touchpointach z Klientem

RPA i Machine Learning w touchpointach z Klientem
Joanna Tworzydło-Dziadkiewicz, ING Bank Śląski, Tomasz Rodak, ING Bank Śląski

Sztuczna Inteligencja w obsłudze klienta w kanałach tekstowych - chatbotowe marzenia a rzeczywistość

 Sztuczna Inteligencja w obsłudze klienta w kanałach tekstowych - chatbotowe marzenia a rzeczywistość
Paweł Stępień, SentiOne

Jak wykorzystać usługi kognitywne w rekrutacji?

Jak wykorzystać usługi kognitywne w rekrutacji?
Maciej Chwiłoc, Grupa Pracuj, Jan Zyśko, Grupa Pracuj

Profesja i kompetencje analityków, architektów i deweloperów w czasach automatyzacji i robotyzacji biznesu

Profesja i kompetencje analityków, architektów i deweloperów w czasach automatyzacji i robotyzacji biznesu
Andrzej Grabowski, Integrated Solution (grupa Orange)

Fabryka robotów, czy software house? Jak zbudować efektywny zespół automatyzujący operacje?

Fabryka robotów, czy software house? Jak zbudować efektywny zespół automatyzujący operacje?
Bartosz Pietras, Digital Teammates, Mariusz Pultyn, Digital Teammates

Przełamywanie barier organizacyjnych, technicznych i kulturowych we wdrażaniu RPA

Przełamywanie barier organizacyjnych, technicznych i kulturowych we wdrażaniu RPA
Dominik Jaskulski, Office Samurai

Pięć pytań, które formułują automatyzacje procesów w Orsted

Pięć pytań, które formułują automatyzacje procesów w Orsted
Łukasz Parkitny, Orsted, Roman Buga, Orsted

Jak przejść od prostej robotyzacji do automatyzacji kognitywnej? Obserwacje z praktyki

Jak przejść od prostej robotyzacji do automatyzacji kognitywnej? Obserwacje z praktyki
Michał Forystek, Brainhint, Łukasz Taraszka, Brainhint

Jak połączyć usługi kognitywne z RPA (w kontekście własnych modeli i jakości danych)?

Jak połączyć usługi kognitywne z RPA (w kontekście własnych modeli i jakości danych)?
Krzysztof Gwardys, Promity
Jak połączyć usługi kognitywne z RPA (w kontekście własnych modeli i jakości danych)?
Grzegorz Gwardys, Promity

Zastosowania chatbotów i asystentów głosowych w automatyzacji procesów biznesowych

 Zastosowania chatbotów i asystentów głosowych w automatyzacji procesów biznesowych
Ernest Wagner, Hemnes

Co zrobić, aby uczenie maszynowe zadziałało w biznesie?

Co zrobić, aby uczenie maszynowe zadziałało w biznesie?
Vladimir Alekseichenko, DataWorkshop.eu